domingo, 15 de junio de 2008

NYC




1 juliol 2008
1 setembre 2008

6 comentarios:

Marta dijo...

Hola annusca!!;

Veig q tot vé, amb es rutnes propies del viatger: pujar super maletes per escales, zulos de habitacions, recerca de pis,...
Mola això d'anar seguint un blog no fer-lo, és més entretingut legir als demes, veure ho des de l'altre banda. Disfruta!!
Estem en contacte des de BA. Molts petons,

Marta

Unknown dijo...

Hola microbiet!

Ja veus com se'ns acumula la feina a can Reventós amb tant de blog! Has vist els vídeos d'en Joan i la Marta a Iguazú? Espectaculars...
Li acabo de passar el link del teu blog a l'àvia... Jo també t'anirè seguint el rastre per NYC. Deixa fotos teves que així veure la teva cara de felicitat per estar disfrutant a tope
Felicitats de nou futura esceonògrafa :)))))
Un petó ben ben gran, o més ben dit una mossegadeta de rata ;-)

Unknown dijo...

Hi Anna! Vaig escriure un comentari l'altre dia amb l'adreça de la Laia i no el veig, no l'has rebut? Sóc un vertader desastre amb això de la informàtica. A veure si aquest t'arriba...Petonets de la Brúixa, mua, mua...

Unknown dijo...

Ha arribat! sóc un geni! No tant com tu que ja t'has creat el teu blog! I el Vital, ja és a NY. Fa molta calor? Les fotos les fas tu? Prquè són precioses. Bé, fins aviat guapa! Un petó, núria

Unknown dijo...

Hello guilm!
Segueix fent tanta calor?
Penso que el mes d'Agost es menys clurós. Si podem vindrem la Núria i jo la setmana del 18 al 25 d'Agost. Caldria buscar lloc per dormir.
Ja he començat a treballar i s'em fa pesat però "ni modo".
M'hauries d'explicar aixó del Tetris doncs no acabo d'entendre de que va.
Bé ja ens parlarem per skypie.
Kisses.
Guilmum.

Unknown dijo...

hdema vaig cap a galicia ola anna soc l'avia ,he vist el teu bloc i el trobo maquisim dema vaig cap agalicia crec que tidre mes fresca que a ny molts petons