jueves, 3 de julio de 2008



Que millor que anar a NY per celebrar que m’han acceptat al Institut del Teatre (Escenografia!).

Bé, per complicacions tecniques, com la que les Mongetes de NY no tenen “temporalment” Internet, m’he d’espavilar anant a la Public Library de turno on Internet es gratis (però t’has d’adaptar als seus horaris), fins ara no he pogut fer la primera actualització del BLOG!

1 Juliol 2008

Arrivada a NY, amb un taxi que entre propina, peatge (que crec que em va timar) i etc UNA FORTUNA!

Ja a la Residencia del Sagrat Cor de San José de la Montaña, una dona gran que fa 4 cops jo, em diu que la meva habitació és al 3r pis. I com era de suposar, sense ascensor!

Unes escales de vivenda Londinense, d’aquelles que de pis a pis es fa sense replà, molt pero que molt empinades, i …amb la meva maleta i motxilla, 3 pisos!

Almenys, la meva habitació és la que dona a l’escala, (que un cop pujat, que més dona!). Aquelles fotos de habitació de “Princesita” no tenen res a veure amb el forat de dos llits sense finestra ni lavabo que m’ha tocat!
Comparteixo habitació temporal amb una dona argentina que és proa gran per tenir 2 fills (un de 13 i un de 8).

L’Anna té mobil (no em se els prefixos adients, pero us deixo el numero): 917 539 6104


2 Juliol 2008

Intento passar al Empire State Building amb la Press Card de Arquine, pero ara els molt pesats, han decidit que per entrar gratis, has de fer una reserva de 2 setmanes abans, sino, paga $19 que és el que costa la entrada.
Obviament, demanaré entrada per d’aquí 2 setmanes!

Amb la frustració, he decidit d’anar a un lloc, on si em deixessin entrar por la face (MOMA).
Camina per la 5ª Ave fins arribar-hi.

Expo temporal DALÍ. Si ja ho diuen, que NY és com estar a casa!

Del MOMA a superar el Jet Lag al Central Park, on hi ha gent fent de tot, dormint, ballant, jugant, corrent, prenent el sol… Jo m’he posat a estudiar-me la guia de NY (lonely planet), que en breve me la sabre del dret i del reves!
Com estava al costat, he decidit passar pel Guggy. Aquest cop si que estava tot el museu obert i he pogut pujar en ascensor i baixar donant voltes seguint la rampa dinamica del Wright.

A les 3:30 havia quedat amb el PierPaolo (pels que no ho sabeu, es amb qui treballaré aquest estiu).
M’ha ensenyat informalment la oficina i m´ha deixat utilitzar Internet (en busca de pis). He comprovat, que amb les pintes de short, casimeta i Converse NO puc anar a treballar!

He anat a veure 2 pisos. Menudos zulos que te la gent com a casa.

Petons

And see u soon!

4 comentarios:

Vital dijo...

Ni Hao. Bienvenida al club de los medio expatriados.
Yo ya sabia que las monjas son monjas, no santas. Seguro que tienes la bendicion del señor para dormir en ese agujero, estate tranquila.
Quiero ver mas fotos... a ver si voy a tener que plantarme ahi para hacerlas yo mismo.
Dios salve a America

Unknown dijo...

Felicidades por lo del Instituto, te lo he dicho por MSN pero no está de más repetirse en algo así.
Pronto nos mandarás fotos de tu 1er día de trabajo (o 2do, da igual) y podremos ver tu look 'working girl in NYC'. Saludos a los 2 medio expatriados Españoles que han salido a conquistar el mundo (tipo pinky y cerebro pero con más éxito).

Joan dijo...

Microbi!!! Moltes felicitats per accedir al IT! Ets una crack i vas millorant l'espècie! posarem el teu blog com a favoritos del nostre! Un petó dels teus veïns sudaméricans!

Joan

Unknown dijo...

Hola microbi! No sabia que tenies un blog com els Jans-Marts! Quina família m´s cosmopolita i internacional! Jo també potser aterro a Boston d'aquí a uns dies i et faré una petita visita a N.Y, que només hi he estat un dia. Per aquí calor i vacances: què més puc demanar! I dos Notables a la uni! Estem fetes unes fieres!
És un ca, és un gos, és un perro, perrro, perro. És un ca, és un gos, és un perro ra-bi-ós! Un petó, núria