sábado, 19 de julio de 2008

19 Juliol 2008










Fa calor, aquella que no et deixa dormir perque els llençols se t'enganxen per tot arreu. I estem a 19 de Juliol, no vull imaginar com sera l'Agost.

Aquesta setmana, ha sigut bastant tranquileta, tenir 2 mesos per passejar per NY fa que un s'ho prengui amb la calma, i sobretot tingui consideració amb els peus, que els pobres acaben fets pols. Cada dia al sortir de la feina, un plan diferent, sense tenir en compte els contratemps que un es pot trovar.

El New Museum (molt criticat per les seves exposicions) pero que a mi l'edifici cada dia m'agrada més. Sortir de la feina (584 Brodway entre Houston i Prince St) i seguir Prince St fins a Boweri, i et trobes amb els 7 cubs camaleonics de SANAA (Kazuyo Sejima). No hem tingut sort, cap dia, resulta que treballen poquissim, i sempre esta tancat.



El mateix passa amb la "Store Front", que estic impacient per veure com la paret obre finalment les seves peces de tetrix, fent aixi d'un espai estret i tancat en algo diferent semi-exterior.








El mateix home que ens va explicar al papi i a mi com funcionava la HEARST TOWER (300W 57St) de Foster, ens va fer el mateix discurs de edifici pro-ecològic amb les mateixes bromes de Cantinflas, pero aquest cop molt més desenvolupat. Ens va presentar al enginyer que va fer l'edifici, i aquest home amb panxa prominent, ens va convidar a veure l'obra de les torres 2, 3 i 4 del WTC (de Foster i Rogers) que ell s'encarrega de portar a terme (tenim el seu telefon i el trucarem!!!!).

5 comentarios:

Núria Rovira Costas dijo...

Hola Anna!!!!! sóc la Núria Rovira!!! ahir o abans d'ahir ta mare em va dir q tenies un blog i avui (per fi!) he trobat el del joan (me l'ha dit per sms) i així he pogut tenir accés tb al teu! FELICITATS per les teves pràctiques i els teus 2 mesos a NY!! (no sé com és q vaig triar Texas, jo, sense passar per NY quan hi vaig ser!).
La Marina està fantàstica!! (a veure si el Joan m'explica com penjar fotos i us enviem el link). Aprofita bé ara q quan tinguis fills, si un dia en tens, veuràs q això de viatjar dies s'acaba per un bon temps! Ara, això sí, és genial!! cada dia fa més cosetes i ara ja riu a "carcajades"!
Per cert, ja li vaig dir a ta mare q, si t'interessés enviar el teu CV a EmiliAna Design (no sé si els coneixes, però fan exposicions arreu del món i moltes coses de disseny industrial), digues-m'ho!
Ah! molt ben triat el nom del teu blog! ;)
Petonarros del Rafa, Núria i Marina

Joan dijo...

Hola Anna.. aquí Buenos Aires STOP
Doncs aquí fa un fred que pela STOP
I el q volem és q els llençols STOP
Ens tapin completament STOP

STOP
STOP
STOP

Unknown dijo...

de Guilmum a guildaught:
No se quants comentaris t'he escrit però jo no els se veure. Semblo tonta, i ja se que aquest qulificatiu farà les delicies dels meus germans, tant inteligents i tant wapos.
Espero que aquest desgast de dits amb el teclat serveixi per algo més que pel pur desgast.
Ahir s'em van revoltar totes les màquines i aparells de telecomunicació, deuria ser per la meva negació en aquests afers.
En fi ora pro nobis.
Guilmum

Unknown dijo...

hello microbiet meu!
Per quan ens penjaràs fotos teves, de la teva persona vull dir, al blog? Tinc ganes de veure't!!!!
no se ben bé q fa ta mare, pero els seus posts arriven al meu mail... Enviem el teu del gmail i t'els rebotaré.
Aqui fa calor, pero suportable. Tot és + amè quan no+ falten tres dies laborables x les vacances :))
Kiss per tu i en Vital
have fun

Vital dijo...

Encara no hem pogut entrer al New Museum. Ni a tants altres llocs... sort que tenim un mes i mig per passejarnos per la ciutat!!

Falta parlar del dia del bacon.