martes, 8 de julio de 2008

7 Juliol






La vista de la meva habitació. La del terrat és millor, pero ja posaré fotos quan faci un dia radiant!

Avui, 7 de Juliol 2008 ha sigut el meu primer dia de "feina" aqui a NY. M'he despertat moooooolt aviat (quan dic molt és sobre les 5:30am, per aquella cosa de no voler arrivar tard el primer dia). En realitat anava dormint i despertant-me de 5:30 a 7:30h.

A les 8:30 ja estava a Brodway entre Houston (hAuston que no hIuston- son pesats amb el tema!) pero les sabatetes noves (ballarines tronjoses) m'estaven matant (i eso que no tenen tacó) i he hagut de forrar-me el peu de tirites:).
A les 8:50 ja era a la oficina i el Pierpaolo (Italianissim) m'ha ensenyat com funciona tota la oficina, com son i com es guarden els projectes etc etc etc.
Reunió amb els JEFES JEFES ( Nancy i John, dos arquitectes amb diferentissimes opinions, que es passen l'estona portant-se la contraria- bastant divertit).
I feina tot el dia amb una "classe" de IN DESIGN que ens ha fet un friki d'alla. Tenint en compte que son unes 92 persones treballant, lo dels noms no ho porto bé.

Ahir que feia mal dia, no tenia res millor a fer que agafar el ferry que va a Staten Island (gratis) per passar per devant de la Estatua de la Llibertat. Feia tan mal dia que casi ni es veia. El que si vaig veure son les cascades. Insisteixo, gens impresionants.
:)








Un petó

5 comentarios:

Joan dijo...

Ja no me'n recordo del dia q em vaig aixecar a les 5:30 a.m, ho he fet alguna vegada? T'admiro!
Veig q les coses et van molt bé, tenir una reunió amb els "Jefes" el primer dia és bon sintoma, aprofita per aprendre!!!
Molts petons des de BA,
Marta

Unknown dijo...

Hola neoyorquesa matinera!
Ente els nervis de la nova feina i el jetlag no has aclucat l'ull, no? Segur que aquest vespre dormiràs com una marmota...
Per aqui tot bé. Tanpoc fa gaire calor, el cel està gris plom pero no acaba de ploure.
Guau guau del zap-zak en èxtasi. Qui ho deia això? ;-)
un petó

Vital dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Vital dijo...

me parece que el problema es el calor y la luz. No entiendo porque no hay persianas en todas las ventanas, como sensatamente se hace en las casas decentes.
Yo voy a empezar a pensar en maletas.

Unknown dijo...

hola wapisssima!

fa dies k no dius res, com va la feina?. Per la meva part només dir-te k si necessites el tel. dels meus tios per qualsevol cosa a NY només cal k m'ho diguis.
petonassos i abraçades

Papona