martes, 15 de julio de 2008











Després de 52 hores, el Vital ja és a NY. ( detalls del seu viatge interminable a: www.dactilardesign.blogspot.com)

Dissabte hi havia concert de Bon Jovi al Central Park per tant a mesura que ens endinssavem hi havia més policia (si cada dia passen 4 helicopters per minut sobre el Great Lawn - gran esplanada de gespa entre la 72st i la 84-, en un dia com aquest en deuen passar 20!).

Milers de persones caminen seguint un cami marcat per les valles metaliques de la NYPD. Gent que ha fet cua durant hores es quedara afonica al concert.
Nosaltres només observem a la fauna que hi ha aquí, sí, això es USA i hi ha gent de tota mena i de tots els tamanys!

Visita al Metropolitan per segon cop. Hi ha una expo de “Super Heros” amb els vestits que han fet servir molts actors en pelis com Batman, Spiderman, Ironman, X-MEN… els vestits reals (que es veuen molt cutres comparats amb lo “fantastics” que semblen a les pelis) i les modes que cada una d’elles va crear en el seu moment post estrena.

També hi ha una expo de Turner, i al terrat del Met tres peces escala enorme d’acer inoxidable. Una d’elles és un gos de globos de pallasso, pero en comptes de ser globo és acer, i de tamany considerable (en hi havia un igual pero rosa a Venecia el novembre del 2006).

Els nostres roomates (pare i filla + gat) han marxat no sabem quants dies a Florida, i això vol dir que tenim el pis a la nostra disposició. Només interessa aquesta dada per poder fer el que ens doni la gana de menjar (no tenir a un home que no pot veure’s els peus mirant que estas cuinant és bastant agradable!).

I el millor de tot es sopar i esmorzar al terrat. Aprofitant la fresca del vespre o del matí mentre observem Manhattan!

3 comentarios:

Rovirov dijo...

Hola! Aqui son les 8:00 del mati (ni un minut mes ni un minut menys, la casualtat aquest cop ha estat exacte), i avui tinc el privilegi d'estrenar la teva nova actualitzacio.

He arribat a casa fa cosa d'uns 20 minuts, i despres de ferme formatge a la paella inhaderent i una fanta m'he dit; vaig a mirar el blog de l'Anna a veure que hi ha de nou, i si, nova actualitzacio, amb noves fotos i noves noticies.

Per aqui la cosa segueix com sempre, t'ho pots imaginar. Com tambe segueixen les meves ganes, cada vegada mes frustrades, d'anar a Nova York. Veig les fotoss i no ho veig proxim, sino llunya, i no per cuestio de distancies (que sempre es poden solucionar ambv un cop d'avio), sino de moral... tu ja m'entens.

Veig que pel blog hi ha una afluencia de familiars (molt estimats tots ells :) )notable, la qual cosa em fa gracia.

Les coses et van força be, tampoc es que siguis mol donada a fer llargues actualitzacions explicant el dia a dia pero em suposo que si alguna cosa hagues anat malament ja ho hauries dit.

Em fan molta enveja els petits detalls, petits detalls com la terrassa... no es paga amb diners tampoc el tenir una habitacio des d'on es vegi l'skyline de Nova York.

Escolta, me'n vaig a dormir, que les nits son llargues i els dies dormint tan com dormo curts, molt curts, que sense els meus pares aixo es "can pixa" i em desperto entre sis i set de la tarda cada dia. I un altra dia t'explicre com esta de neta casa meva, que aixo donaria per un llibre. ;-)

No se com despedirme, ara mateix trobo varies opcions... BONA NIT?

Unknown dijo...

Hello my darling!!!!

Veig que ja tens al Vital per NY. Déu n'hi dó amb el viatget que li han fet passar els yankis. Jo també he dormit a l'aeroport de San Francisco: és una p....ata.

Demà marxo quatre dies Eivissa i Formentara. Només un tastet abans de comemçar les vacances.

Un petó

Per cert, veig que ta mare ha eliminat el missatge morse que t'havia deixat "aqui mama galicia" ;-)
un petó

Joan dijo...

Hola Anna!!:

Veig que ja tens companyia per NY, ara les passejades les podràs comentar amb algú. Ja veus el viatge del Vital, deu estar desesperat, dona-li anims i diga-li que nosaltres estem começant a ser experts en tenir paciencia (els argentins són lents).
Hem tornat de Mendoza i de veure l'Aconcagua , impressionant!. Ara tornem estar a BA. Contents de que tot et vagi tan bé. Estem en contacte. Un petonás enorme dels teus tiets sabàtics,

Marta i Joan