sábado, 5 de julio de 2008

Instalada!

Ja tinc habitació. Esta a DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass). És un barri de artistes amb una fantàstica vista a Manhattan. Visc amb un Home gran que treballa de dilluns a divendres de 8 am a 10 pm. I la seva filla de 32 anys. Tinc acces a un terrat fantastic on fan Barbaque sovint!
Aqui deixo la pagina on vaig trobar el pis, si feu click veureu la "english" description i també hi ha fotos! -----> http://newyork.craigslist.org/brk/roo/741535364.html

Vaig anar al Brooklyn bridge uns 20 min walking que va del Lower East Side a Brooklyn!I de camí vaig veure les no espectaculars cascades de Olafur Eliason.











Ahir, era 4 de Juliol i era Independence Day, per tant un dia a celebrar aqui, festiu. Plovia, pero igualment, hi va haver focs artificials Downtown.
(els fireworks son igual a tot arreu!)

P.D. Ja tinc internet porfin!

6 comentarios:

Vital dijo...

Good morning. Those days is so hot that i have to sleep with air conditioning. It is pleasant because without it I would not be able to sleep.
I like barbeques, even more when you know where does the meat comes from... not like here, you cant imagine how disgusting can be a frankfurt here.

Unknown dijo...

hola anna
Aqui galicia

Joan dijo...

m'encaten els posts de la meva germana!!!!!!!!!!

Ojo amb els fireworks!

Petons des de BA

Unknown dijo...

Mucha suerte en tu 1er día de trabajo!!!!

Unknown dijo...

aqui la Papo desde el Kesito. Fantastica aquest "intercomunicació familiar". un petonass per tothom.

Unknown dijo...

HOLA ANNA he llegit els teus comentaris vaia morro tenen les monjetes¡¡¡¡espero que tot vaigi be i no passis massa calor .molts petons Avui el teu pare ha pres les teves signatures t'enviare el mail de la richel ana abraçada avia p